Ovaj web sajt koristi kukije i slične tehnologije da pruži najbolju moguću funkcionalnost i prikaže sadržaje u skladu sa vašim interesima na našem sajtu i društvenim mrežama.
Mi poštujemo vašu privatnost i procesuiramo podatke samo u marketinške i funkcionalne svrhe ukoliko nam date vaš pristanak klikom na "Prihvatam".
Vaša podešavanja vezana za kukije možete izmeniti u bilo kom trenutku klikom na podešavanja privatnosti.

Uslovi korišćenja
Obaveštenje o privatnosti
Podešavanja
Ovaj web sajt koristi kukije i slične tehnologije da pruži najbolju moguću funkcionalnost i prikaže sadržaje u skladu sa vašim interesima na našem sajtu i društvenim mrežama.
Mi poštujemo vašu privatnost i procesuiramo podatke samo u marketinške i funkcionalne svrhe ukoliko nam date vaš pristanak klikom na "Prihvatam".
Vaša podešavanja vezana za kukije možete izmeniti u bilo kom trenutku klikom na podešavanja privatnosti.

Uslovi korišćenja
Obaveštenje o privatnosti
This cookie is used for system purposes only and does not track user actions. It is required for normal functioning of this web site.
Ovo je usluga web analitike.
Kompanija koja obrađuje podatke
  • Google Ireland Limited
  • Google Building Gordon House, 4 Barrow St, Dublin, D04 E5W5, Irska
Svrha podataka
  • Marketing
  • Reklama
  • Web analitika
Korišćene tehnologije
  • Kolačići
  • Piksel tagovi
Atributi podataka
  • IP adresa (anonimna)
  • Informacije o pretraživaču (vrsta pretraživača, stranice sa referencama/izlazima, datoteke pregledane na našem sajtu, operativni sistem, pečat datum/vreme i/ili podaci o putanji klikova)
  • Podaci o upotrebi (prikazi, klikovi)
Prikupljeni podaci
Ova lista predstavlja sve (lične) podatke koji su prikupljeni ovom uslugom ili kroz korišćenje ove usluge.
  • IP adresa
  • Datum i vreme posete
  • Podaci o korišćenju
  • Putanja klikova (biranja)
  • Ažuriranja aplikacija
  • Informacije o pretraživaču
  • Informacije i uređaju
  • JavaScript podrška
  • Posećene stranice
  • URL referer
  • Preuzimanja
  • Flash verzija
  • Informacije o lokaciji
  • Kupovna aktivnost
  • Vidžet interakcije
Pravni osnov
  • U daljem tekstu je naveden pravni osnov za obradu ličnih podatka u skladu sa Članom 6 I 1 GDPR.
  • Član 6 (1) (a) GDPR
Mesto obrade podataka
  • Republika Srbija
Period zadržavanja podataka
  • Ovi podaci će biti izbrisani čim više ne budu potrebni za svrhu obrade.
Strana koja prima podatke
  • Alphabet Inc.
Grickanje tokom trudnoće
Podelite
12/05/2021

Grickanje tokom trudnoće


Kako ograničiti štetu dok uživate?
U vreme kada sve vaše drugarice pričaju o dijeti kako bi ušle u svoje nove kupaće kostime, vaš lični cilj je da objasnite fatalni galopirajući porast kilograma na vagi, zadržavajući pritom pojam zadovoljstva u jelu! Pre trudnoće, u slučaju žudnje, malo čaja bi moglo da vas održi do sledećeg obroka. Sada ste trudni, sve je komplikovanije! Čaj vas dovodi do žudnje koja vam, s druge strane, izaziva mučninu... nije lako snaći se! Evo nekoliko saveta da ograničite grickanje i nastavite da se zabavljate!

Uravnotežena ishrana za zdravu mamu

Ishrana trudnice se ne razlikuje mnogo od normalne. Ali važno je osigurati da je izbalansirana, raznovrsna i da sadrži prave količine proteina (dobro kuvanih), masti, ugljenih hidrata i vitamina.

Ispod je primer – samo kao uputstvo – savršenih menija za idealan dan:
• Doručak: 1 kriška integralnog hleba sa puterom, sveže voće, jogurt i topli napitak
• Ručak: nemasno meso ili masna riba (pazite da je dobro kuvana!) servirano sa kuvanim povrćem i malo maslinovog ulja, malo hleba, jogurt i sveže voće ili voćni pire
• Večera: prženo jaje servirano sa listovima salate (pravilno opranim!) i hlebom i puterom, jogurt i sveže voće ili voćni pire

Podelite unos hrane umesto da ga povećavate

Da biste sprečili žudnju za hranom i mučninu, jedno od rešenja je da podelite svoje obroke: to ne znači da jedete više dodavanjem dve užine na obroke. To znači da učinite svoje obroke lakšim tako što ćete ih podeliti. Na primer, mlečni proizvod i voće možete da jedete 2 sata nakon obroka!

Uživanje u hrani... ključ uspeha!

Bilo bi šteta uskratiti sebi povremenu poslasticu, a onda na kraju pojesti celu čokoladu odjednom umesto da se zadovoljite samo jednom kockicom! Na kraju krajeva, trudnica je pre svega žena: uskraćivanje sebi slatkih poslastica može dovesti do frustracije. Međutim, trudnoća nije izgovor za preterivanje sa poslasticama, mada ni one ne smeju biti potpuno isključene! Celo telo trudnice je poremećeno i njen metabolizam je usred prave hormonske oluje: dajte mu vremena da pronađe svoje nove položaje. Treba imati na umu da je apsolutno normalno da se ugojite tokom trudnoće i da je važno da nastavite da uživate u hrani. Ovaj metod podele obroka – izbalansiran, ali bez zaboravljanja faktora uživanja u hrani – zaista je efikasan u sprečavanju žudnje za hranom i sprečavanju da preterujete sa čokoladom! Sigurni smo da će vam se dopasti!
Da li imate žudnju za hranom i osećate potrebu da grickate tokom trudnoće? Za kojom hranom žudite?